Een kijkje in de keuken: the making of Shakti & Shiva

limited edition 'Shakti & Shiva'. €250,- inclusief lijst. Oplage van 25 stuks, genummerd en gesigneerd. 30 x 40 cm / 40 x 50 cm incl. lijst

Limited Edition ‘Shakti & Shiva’. Oplage van 25, €250,-

Nou schilder ik vaker dit goddelijke tantrische koppel vaker, maar mijn nieuwste Shakti & Shiva is maar liefst 2 x 2.5 meter groot! Ik maakte dit werk speciaal voor de nieuwe ruimte van de Gewijde Reis, in Zaandam. Het schilderij zal onder andere dienen als achtergrond voor hun sexy ‘Supreme Lovers’ feesten. Het ontwerp is gebaseerd op de schildering die je hiernaast ziet, waarvan nog een paar nummers uit de limited edition beschikbaar zijn.

Ik vind het leuk om je een kijkje achter de schermen te geven: in deze video zie je de totstandkoming van het schilderij en vertel ik iets over de betekenis van Shakti & Shiva. Hoe kan je beide goden voelen in je eigen lijf?

video 'The Making of Shakti & Shiva' - Atelier Aandacht

 

2 responses to “Een kijkje in de keuken: the making of Shakti & Shiva

Leave a comment